Második grafika házifeladat


A második házifeladat első része a Görbés gyakorlat feladatainak implementálása: Grafika görbés gyakorlat feladatai

A feladat második része:

Worms szimuláció

  • Szaggatott vonal rajzoló segítségével egy 2D domborzat (pálya) rajzolása, majd a Catmull Clark algoritmus segítségével a pálya körvonalának finomítása. (50 pont)
  • Egy kukac szerű objektum kirajzolása. (5 pont)
  • kukac tudjon mozogni a pálya felületén, és arrór ne tudjon lelépni, azaz sem a pálya alá sem fölé nem mehet. A kukac tudjon elrugaszkodni a pályáról és ugrani. (15 pont)
  • A kukac tudjon lövedéket kilőni, mely a fizika ferdehajítás törvényei szerint mozogjon. (Gravitáció is van). A pálya azon pontján ahova a lövedék becsapódik az erőhatásnak megfelelően és egy robbanási rádiuszt figyelembe véve deformálódnia (benyomúdnia) kell a pálya felőletének. (30 pont)
  • Plusz feladat: több kukac létrehozása és lehessen a kukacokkal egymást is eltalálni, akiknek előre meghatározott élete van. (20 pont)

Kritériumok:

  • A feladat önálló munka! Másolás esetén 0 pont, ez igaz az internetről letöltött kódokra is.
  • A feladatot a modern OpenGL (>3.3 core) vertex-fragment shader pipeline működésével kell megoldani.
  • A kód lényegi részeit dokumentációs kommentekkel kell ellátni.

Beadás:

  • Határidő: 2020.04.13 23:59:59
  • Beküldés: balazs.nagy.it@gmail.com -- tárgy neptunkód_grafika_hf_02
  • Egy .zip fileban a forrásfájlokat (.h, .hpp, .cpp), a shader fájlokat és a beolvasáshoz szükséges fájlokat kell beküldeni. Mást nem tartalmazhat a .zip fájl!