Szaggatott vonal rajzoló segítségével egy 2D domborzat (pálya) rajzolása, majd a Catmull Clark algoritmus segítségével a pálya körvonalának finomítása. (50 pont)
Egy kukac szerű objektum kirajzolása. (5 pont)
kukac tudjon mozogni a pálya felületén, és arrór ne tudjon lelépni, azaz sem a pálya alá sem fölé nem mehet. A kukac tudjon elrugaszkodni a pályáról és ugrani. (15 pont)
A kukac tudjon lövedéket kilőni, mely a fizika ferdehajítás törvényei szerint mozogjon. (Gravitáció is van). A pálya azon pontján ahova a lövedék becsapódik az erőhatásnak megfelelően és egy robbanási rádiuszt figyelembe véve deformálódnia (benyomúdnia) kell a pálya felőletének. (30 pont)
Plusz feladat: több kukac létrehozása és lehessen a kukacokkal egymást is eltalálni, akiknek előre meghatározott élete van. (20 pont)
Kritériumok:
A feladat önálló munka! Másolás esetén 0 pont, ez igaz az internetről letöltött kódokra is.
A feladatot a modern OpenGL (>3.3 core) vertex-fragment shader pipeline működésével kell megoldani.
A kód lényegi részeit dokumentációs kommentekkel kell ellátni.
Egy .zip fileban a forrásfájlokat (.h, .hpp, .cpp), a shader fájlokat és a beolvasáshoz szükséges fájlokat kell beküldeni. Mást nem tartalmazhat a .zip fájl!